حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
     
اجرای ۱۰ سفره هفت‌سین تا فضاسازی شهری برای ماه مبارک‌ رمضان
27 مارس 2024 - 23:41
شناسه : 5852
0
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه خبر داد؛ زانانیوز، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه به تشریح اقدامات انجام شده در زمینه فضاسازی و زیباسازی سطح شهر کرمانشاه در ایام نوروز پرداخت.
ارسال توسط : نویسنده : عادل زرافشانی منبع : زانانیوز
پ
پ

به گزارش عادل زرافشانی خبرنگار زانانیوز؛ کامجو غلامی اظهار کرد: تنوع جاذبه‌های گردشگری در کرمانشاه باعث شده تا هرساله میزبان مسافران و میهمانان نوروزی از سراسر کشور باشیم.

وی افزود: امسال تلاقی ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز تلاش مجموعه شهرداری را مضاعف کرد تا بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای ماه مهمانی خدا و مسافران نوروزی باشیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه با اشاره به صرفه‌جویی در هزینه‌ها تصریح کرد: در نوروز امسال سعی کردیم با کمترین هزینه، بهترین اقدامات را در زمینه زیباسازی و فضای سبز مناطق هشت‌گانه شهرداری داشته باشیم. 

وی ادامه داد: برپایی ۱۰ سفره هفت‌سین، اجرای فرش‌گلُ‌، نصب المان‌های نوروزی، اجرای نقاشی‌های دیواری و احداث تونل‌های نوری از جمله اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز بوده است.

غلامی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده گفت: نورپردازی تقاطع‌های غیر همسطح، فضاسازی میادین شاخص و گل‌کاری بوستان‌ها و بلوار‌های سطح شهر با کاشت گل‌های فصلی از دیگر اقدامات شهرداری در این ایام بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام و با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز فضاسازی تبلیغات محیطی سطح شهر نیز به صورت گسترده با طرح‌های ادغامی انجام شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های مجموعه شهرداری مورد رضایت شهروندان و مهمانان نوروزی قرار گرفته باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی زانا نیوز بخوانید. (کلیک کنید)

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 34243443 -083
پسـت الـکترونیـکی info@zananews.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه، خیابان مدرس، مجتمع ایران ،طبقه اول، واحد52