حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
     
انجام ۳۰۰ هزار متر مربع آسفالت در مناطق پنج و هشت شهر کرمانشاه
08 جولای 2024 - 14:31
شناسه : 6116
0
‍ شهردار کرمانشاه خبر داد؛ انجام ۳۰۰ هزار متر مربع آسفالت در مناطق پنج و هشت شهر کرمانشاه شهردار کرمانشاه گفت: معابر مناطق پنج و هشت شهرداری کرمانشاه به صورت جهادی بیش از ۳۰۰ هزار متر مربع عملیات روکش آسفالت و لکه گیری صورت گرفته است. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه، صبح امروز دوازدهمین جلسه شورای مدیران شهرداری در سالن جلسات این سازمان با حضور شهردار ،معاونین و مدیران مناطق و سازمان های شهرداری برگزار شد. دکتر نادر نوروزی در این جلسه اظهار کرد: خدمات رسانی مناسب، باکیفیت و دقیق به شهروندان باید در سرلوحه کار شهرداری و مدیران آن قرار گیرد. وی افزود: از ابتدای آغاز فصل عملیات آسفالت، عملیات آسفالت در سطح منطقه پنج بصورت جهادی آغاز شد و بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع در سطح این منطقه آسفالت و لکه گیری شد و اکنون در سطح منطقه هشت هم بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت و لکه گیری شده است. شهردار کرمانشاه تصریح کرد: طی چند روز آینده در سطح منطقه هفت نیز عملیات آسفالت و لکه گیری بصورت جهادی آغاز خواهد شد. شهردار کرمانشاه در پایان گفت: به زودی در برخی از محلات شهر کرمانشاه به منظور حذف موضوع زباله گردی، جمع آوری زباله از درب منازل آغاز می‌شود و امیدواریم شهروندان در این راستا ما را یاری کنند. زانانیوز، شهردار کرمانشاه گفت: معابر مناطق پنج و هشت شهرداری کرمانشاه به صورت جهادی بیش از ۳۰۰ هزار متر مربع عملیات روکش آسفالت و لکه گیری صورت گرفته است.
ارسال توسط : نویسنده : فریده محمدی منبع : زانانیوز
پ
پ

به گزارش فریده محمدی خبرنگار زانانیوز، صبح امروز دوازدهمین جلسه شورای مدیران شهرداری در سالن جلسات این سازمان با حضور شهردار ،معاونین و مدیران مناطق و سازمان های شهرداری برگزار شد.

دکتر نادر نوروزی در این جلسه اظهار کرد: خدمات رسانی مناسب، باکیفیت و دقیق به شهروندان باید در سرلوحه کار شهرداری و مدیران آن قرار گیرد.

وی افزود: از ابتدای آغاز فصل عملیات آسفالت، عملیات آسفالت در سطح منطقه پنج بصورت جهادی آغاز شد و بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع در سطح این منطقه آسفالت و لکه گیری شد و اکنون در سطح منطقه هشت هم بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت و لکه گیری شده است.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: طی چند روز آینده در سطح منطقه هفت نیز عملیات آسفالت و لکه گیری بصورت جهادی آغاز خواهد شد.

شهردار کرمانشاه در پایان گفت: به زودی در برخی از محلات شهر کرمانشاه به منظور حذف موضوع زباله گردی، جمع آوری زباله از درب منازل آغاز می‌شود و امیدواریم شهروندان در این راستا ما را یاری کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی زانا نیوز بخوانید. (کلیک کنید)

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 34243443 -083
پسـت الـکترونیـکی info@zananews.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه، خیابان مدرس، مجتمع ایران ،طبقه اول، واحد52