حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. 19 ربيع ثاني 1446 Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
     
برگزاری همایش بزرگ بصیرتی کشاورزان سرپل‌ذهاب 
08 جولای 2024 - 0:56
شناسه : 6093
0
زانانیوز، همایشی با حضور کشاورزان، دهیاران ،شوراها و کارشناسان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی د تالار ولیعصر شهرستان سرپلذهاب برگزار گردید.
ارسال توسط : نویسنده : فریده محمدی منبع : زانانیوز
پ
پ

به گزارش فریده محمدی خبرنگار زانانیوز، تیرماه ۱۴۰۳ همایشی با حضور کشاورزان، دهیاران ،شوراها و کارشناسان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی در تالار ولیعصر شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار گردید. 

در این همایش امام جمعه، فرماندار ،بخشداران بخش های مرکزی، قلعه شاهین و ذهاب حضور داشتند و حجت‌الاسلام والمسلمین کماسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مهمان ویژه این مراسم بودند.

ایرج بهرامی مدیر جهادکشاورزی ضمن خیر مقدم به حاضران، از زحمات کشاورزان و دهیاران و شوراها در امر تولید محصولات کشاورزی تقدیر و تشکر نمود و در ادامه در خصوص جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی جلوگیری از آتش زدن کاه و کلش پس از برداشت ، ممانعت از ورود افراد سودجو و جلوگیری از کشت مواد مخدر و استفاده کشاورزان از علوم و فنون نوین و بکارگیری توصیه های ترویجی مباحثی ارائه نمود و در پایان به مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد.

حاج آقا کماسی از دیگر سخنرانان این مراسم بود و ضمن بیان اهمیت کشاورزی در دین مبین اسلام، از زحمات کشاورزان تقدیر نمود و در ادامه به حضور پر شور در انتخابات تاکید کرد.

همچنین آقای دکتر بابلی فرماندار شهرستان به ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان اشاره نمود و اقدامات همکاران جهاد کشاورزی در طول سال زراعی را بسیار خوب ارزیابی کرد و در ادامه با تاکید بر رسیدگی به مشکلات کشاورزان، همه مردم شریف شهرستان را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

حاج آقا ساداتی امام جمعه شهرستان دیگر سخنران این مراسم، گفت: کشاورزان سربازان امنیت غذایی هستند و فعالیت کشاورزان را مقدس عنوان کرد و افزود کشاورزان از ظرفیت ها و نعمت خدادادی برای کمک به تولید و خودکفایی کشور کمک کنند.

در دامه مراسم آقای دکتر مولایی معاون بهزیستی در باب پدیده شوم مواد مخدر و جلوگیری از کشت این محصول مطالبی عنوان کرد و آقای مهندس نظری مدیر عامل تعاوتی تولید دشت ذهاب به عنوان نماینده کشاورزان، مشکلات حوزه کشاورزی و سامانه گرمسیری را بیان نمود. 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال خبری زانانیوز بخوانید. (کلیک کنید) جهاد کشاورزی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 34243443 -083
پسـت الـکترونیـکی info@zananews.ir
آدرس پسـتی کرمانشاه، خیابان مدرس، مجتمع ایران ،طبقه اول، واحد52